Sectiunea STIRI

Studiu Sociologic IMAS Marketing și Sondaje

Studiu Sociologic IMAS Marketing și Sondaje

IMAS Marketing și Sondaje realizează, la cererea Institutului Național de Cercetare Științifică în domeniul Muncii și Protecției Sociale, un studiu sociologic având ca obiectiv explorarea oportunităților în societatea contemporană cu privire la refondarea dialogului social în România.

Acest studiu presupune culegerea de informații de la actorii sociali implicați în Consiliul Național Tripartit din România.

Beneficiarul studiului este Institutul Național de Cercetare Științifică în domeniul Muncii și Protecției Sociale, aflat în subordinea Ministerului Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice.

La invitația IMAS de a sprijini această cercetare, reprezentanții Alianței Naționale a Sindicatelor Bugetarilor SED LEX vor participa la discuția de grup despre formele de dialog social.

Întâlnirea va avea loc astăzi, 23 noiembrie 2016, la sediul IMAS, începând cu orele 15.30.

© SED LEX 2024 - All rights reserved.